۲ پاسخ

خوبه ولی طبعش خیلییی گرمه کنارش حتما یه مصلح بخور ک خدایی نکرده بچه زردی نگیره

اره به اندازش.. من میخورم چند روز یه بار.

سوال های مرتبط

مامان Maryam مامان Maryam هفته سی‌وهشتم بارداری