برای وزن جنین شیره انگور خوبه یا شیره خرما؟

۱۷ پاسخ

سه شیره چهارشیره بگیر با ارده بخور خیلی هم خووشمزست

هرچی دم دستت اومد بخور

فرقی نداره هر دو خوبن عزیزم ولی انگور بنظرم بهتر باشه

من صبا یکم شیره انگور میخورم

پودر لیدی بخور چرا نمیخوری واقعا جوابه

من که همه چی میخورم خداروشکر وزن نینی هم خوب بوده فعلا۳۲هفته۲۳۰۰بود دکترم گفت عالیه

شیره خرما گرمه
شیره انگور بگیر با ارده بخور

باشه خب گرمه بچه خفه میشه خدای نکرده و هم اینکه زردی میاره

شیره و ارده گرم نیست ؟خطر نداره؟

دلستر بخور خرما بادام زمینی کباب شیر

چهارشیره هم خون سازه و هم مقوی آجیل هم عالیه

انگور عالی

چهار شیره😋

هرچی اومد بخور ،هرچییییییییییی

بینظیر

بمب وزن گیری

خوبن همش
اصلا میتونی سه شیره، یا چهارشیره بگیری بخوری

سوال های مرتبط

مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد