۲ پاسخ

به نظرم هفته های آخر زیاد گرمیجات نخورین متعادل بخورین
مثلا با شیر خوبه قاطی کنین
برای زردی بچه نگیره

اگه ديابت بارداري نداريد خيلي خوبه

سوال های مرتبط