قنددارم میتونم اردخ با شیره انگور بخورم

۸ پاسخ

شیره قندش زیاده نه شاید در حد ب قاشق
منم قند دارم

فکر نکنم

ارده تنها بخور

نه عزیزم نمیتونی بخوری من هم دیابت دارم دکتر گفت اصلان نباید ارده شیره بخوری

اسم دخترتو میخوای بزاری آوا

نه اصلا خیلی قندش بالاست حتی یک قاشق کوچیک فورا قندتو میبره بالااااا چون خودمم قند دارم میگم اصلا خوب نیست

نه عزیزم نخور شیره خیلی قندداره

من خیلی ارده شیره هوس کردم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۳ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد