شیره قندش زیاده نه شاید در حد ب قاشق
منم قند دارم
فکر نکنم
ارده تنها بخور
نه عزیزم نمیتونی بخوری من هم دیابت دارم دکتر گفت اصلان نباید ارده شیره بخوری
اسم دخترتو میخوای بزاری آوا
نه اصلا خیلی قندش بالاست حتی یک قاشق کوچیک فورا قندتو میبره بالااااا چون خودمم قند دارم میگم اصلا خوب نیست
نه عزیزم نخور شیره خیلی قندداره
من خیلی ارده شیره هوس کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.