منم دارم از اول بارداری هر روز با چاییم خرما میخورم
دکترم میگه چون قرص میخوری رژیم سخت نگیر
منم انسولین هستم عسل میخورم خرما میخورم همچیولی ب اندازه
حتما نباید چیز شیرین بخوری عزیزم قندت بالا باشه خودت اذیت میشی
یکی عیبی نداره ..
خرما قندش طبیعی
حالا درحده یکی دوتا چیزی نیس بخور
نه عزیزم رعایت کن بیسکوییت جو بدون شکر بگیر از نون فانتزی ها دارن
خرما هم قند رو بالا میبره عزیزم
بستگی داره قندت چند باشه
اگر زیاد بالانیست فکر کنم یکی یا دوتا در روز مجازی
یدونه عیبی نداره منم قند دارم ولی انسولین میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.