فردا ازمایش قنددارم. واس شام تخم مرغ آبپز سنگینه بخورم

۴ پاسخ

من هرچیزی که قبلا میخوردم خوردم، شام برنج خوردم میوه خوردم ، همه چی ، رفتم آزمایش، چون احساس کردم تو روزای عادی همینقدر غذا میخورم ببینم قند واقعیم چقد

همهچی میتونی بخوری مثل هر روز چیزی بخور که نگهت داره

نه عزیز دلم خیلی خوب و سبکه اتفاقا .شما همونچیزایی ک همیشه میخوری رو بخور ده ساعت ناشتا کافیه

نه بخور مشکلی نداره
فقط از ۱۰ ۱۱ شب دیگه چیزی نخور جز آب

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی