۵ پاسخ

من با عسل مبخورم اره خوبه

اره خیلی خوبه تاثیر میزاره

خیلی بدمزس لامصب خریدم یه قاشقم‌نتونستم بخورم

کره بادوم زمینی خوبه دوست نداری بادوم هندی بگیر خوبه برای وزن دهی

با عسل بخور خوشمزه تر
یا با نوتلا😋

سوال های مرتبط

مامان مهدیار




🩵 مامان مهدیار 🩵 ۱۰ ماهگی