رفلاکسه دکتر ببر دارو میده یا شیرشو عوض میکنه
اگه شیر خودتو میدی و کوچولو ول کن سینه ت نیست و حریص هست خودت از دهنش در بیار نه اگه شیرخشک میدی کم کم بده مثلا ۳۰ تا ۳۰ تا بده اروغشو هم بگیر ده دیقه عمودی بگیرش . شباهم زیر سرش یه بالش کوچیک بزار حالت ۳۰ درجه باشه
رفلاکس داره موقع خواب موقع شیر دادن سرش بالا باشه کم تر میشه این حالتش
بچه منم هست
شیر خودتون رو میدید ؟ یا شیر خشک ؟
اگر شیر خودتون رو میدید اصلا خوراکی های بو دار مثل سیر و پیاز نخورید عارق بچه رو خوب بگیرید بعد از شیر دهی یه پنج دقیقه رو بچه رو به صورت عمودی نگه دارید که شیر بالا نیاره اگر همه موارد رو رعایت میکنید که حتما رفلاکس داره پیش متخصص برید
رفلاکس داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.