دکتر برانز میدم خیلی خوبه اصلا اذیت نمیشه پسرم شیرخشکم هی عوض میکنم تا الان قطعی ندادم اپتامیل دادم و گیگوز ولی گیگوز خیلی خوب سیرش میکنه بنظرم وزن دهیشم بهتره ولی اپتامیل اصلا سیر نمیشه هی میخوره بعد زیاد میخوره بالا میاره
اینا رو گرفتم
دکتر براونز (خوبه )
آلگو (هوا میده )
یومامی ( زیاد میاد )
بیبی لند (به نسبت خوبه)
اونت هم گرفتم دادم به یکی خوب نبود
بی بی لند،تا۱۲۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.