۳ پاسخ

دکتر برانز میدم خیلی خوبه اصلا اذیت نمیشه پسرم شیرخشکم هی عوض میکنم تا الان قطعی ندادم اپتامیل دادم و گیگوز ولی ‌گیگوز خیلی خوب سیرش میکنه بنظرم وزن دهیشم بهتره ولی اپتامیل اصلا سیر نمیشه هی میخوره بعد زیاد میخوره بالا میاره

اینا رو گرفتم
دکتر براونز (خوبه )
آلگو (هوا میده )
یومامی ( زیاد میاد )
بیبی لند (به نسبت خوبه)
اونت هم گرفتم دادم به یکی خوب نبود

بی بی لند،تا۱۲۰

سوال های مرتبط