۳ پاسخ

دکتر گفت درمان دارو بهتره تا اینکه بگیم نوشابه ضرر داره یکمش

ازیترومایسین 200 تلخه بهش آزیترومایسین ۱۰۰ بده شیرینه احتیاجی هم ب قاطی کردن با چیزی ندارع...روزی یک بار ۵ سیسی

اره با ابمیوه هر چیزی که دوست داره میتونی قاطی کنی حتی نوشابه

سوال های مرتبط