۱۴ پاسخ

برا ما ک نیومده

اره برای همه واریز شده

بله...دیشب

با اخر کدملی هس...براماهم نریختن دهک ۳ایم ی رقم اخر کدملی شوهرم 9هس موندبعد 25اسفند

برا ما ریختن

واریز نشده هنو

برا ماهم واریز نشده دهکم۳

برای ما ۳۰ هر ماه واریز میشه

براما ۳۰هرماه واریز میشه

مگ الان یارانه میدن مگ امروز چندمه مگ ۲۵ نباید بدن؟

من الان دیدم واریز شده

اره دیشب دادن نفری۳۵۰😊😊

آره دیشب واریز شد

برای ما واریز شده

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۳ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۳ سالگی