برا ما ک نیومده
اره برای همه واریز شده
بله...دیشب
با اخر کدملی هس...براماهم نریختن دهک ۳ایم ی رقم اخر کدملی شوهرم 9هس موندبعد 25اسفند
برا ما ریختن
واریز نشده هنو
برا ماهم واریز نشده دهکم۳
برای ما ۳۰ هر ماه واریز میشه
براما ۳۰هرماه واریز میشه
مگ الان یارانه میدن مگ امروز چندمه مگ ۲۵ نباید بدن؟
من الان دیدم واریز شده
اره دیشب دادن نفری۳۵۰😊😊
آره دیشب واریز شد
برای ما واریز شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.