۲ پاسخ

منم واژنم درد میکنه ، انگار استخوان کناریش و کشاله رانم هست 😢

اگ درد و انقباض شاید وقت زایمان بیشتر شدت برو زایسگاه

سوال های مرتبط

مامان مامان پناه مامان مامان پناه روزهای ابتدایی تولد