باز من موندم چکاپ آمو پیش دکتر وثوق برم یا آزاده آزادی 😂

۳ پاسخ

دکتر ازادی خیلی خوبه

واقعا دوتا دکتر داشتن سخته
هردو تا خوبن ولی آزادی بخاطر برگه سونو ک میده میگم برم اونجا
باز از یطرف وثوق فک میکنم خیلی راحت میگیره نمی‌دونم

تا تو تصمیم بگیری انشاله زایمان کردی بچه بغلته

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری