عدد nt اومده
۲.۱۹
بده ؟

۳ پاسخ

برای منم همینه باید جواب ازمایش غربالگریتم بیاد دکتر بمن گفت نیازی ب سلفری نیس

فک کنم باید سلفری بدی

نه خوبه بالای ۲/۵ خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لیا مامان لیا هفته دوازدهم بارداری
مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان nini مامان nini هفته سی‌ام بارداری
مامان 👼👸🏻👸🤴 مامان 👼👸🏻👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان آوا 👩🏻و یزدان👼🏻 مامان آوا 👩🏻و یزدان👼🏻 ۳ ماهگی