عزیزم من ۲/۳۰ بود فرستادنم سلفری ولی بعد خود جواب ازمایسش انتی امد سالم بود حتی ریسک نخورده بود فقط هزینه الکی بود سلفری دادم البته ازمایشگاه و دکترم گفتن سلفری بده همزمان دادم منتظر جواب ازمایش انتی نموندم شما انتی بده جوابش که امد بعد سلفری بده سالم عزیزم نگران نباش من هنوز سلفری نیومده
خواهر من تو وسطای این هفته پیش ی دکتر متخصص سونو بودم میگفت زیر سه هیچ خطری نیست ،نگران نباش خواهر
فکر میکنم بالای ۲ خطرناکه
آره دقیقا از من همین بوذ
زیر سه مشکلی نیست
من شنیدم بالای ۲.۵ خطرناکه.باز دکترت باید ببینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.