خانوما عدد nt 2.2 ترماله؟

۵ پاسخ

عزیزم من ۲/۳۰ بود فرستادنم سلفری ولی بعد خود جواب ازمایسش انتی امد سالم بود حتی ریسک نخورده بود فقط هزینه الکی بود سلفری دادم البته ازمایشگاه و دکترم گفتن سلفری بده همزمان دادم منتظر جواب ازمایش انتی نموندم شما انتی بده جوابش که امد بعد سلفری بده سالم عزیزم نگران نباش من هنوز سلفری نیومده

خواهر من تو وسطای این هفته پیش ی دکتر متخصص سونو بودم میگفت زیر سه هیچ خطری نیست ،نگران نباش خواهر

فکر میکنم بالای ۲ خطرناکه

آره دقیقا از من همین بوذ
زیر سه مشکلی نیست

من شنیدم بالای ۲.۵ خطرناکه.باز دکترت باید ببینه

سوال های مرتبط

مامان پسملی و دخمل💗 مامان پسملی و دخمل💗 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بچم💓 مامان بچم💓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیا مامان لیا هفته دوازدهم بارداری
مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان nini مامان nini هفته سی‌ام بارداری