۳ پاسخ

خانوما من هر یکساعت ونیم تقریبا یا شیر خودمو میدم یا شیرخشک ۳۰ تا رفلاکس نداره بچه ولی اگه بیشتر از ۳۰ تا شیرخشک بدم همشو بالا میاره و تا آخر شب هرچی شیر بخوره بالا میاره بنظرتون چیکار کنم اینجوری خوب رشد نمیکنه

تا وقتی خوب بشه
دیدی دیگع علایمش رو نداره شیر خشکش عوض میکنی

فک کنم تا رفلاکسشون اوکی بشه چون من هربار از دکترش میپرسم میگه همینو بده

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان 🦋طهورا🦋 مامان 🦋طهورا🦋 ۱۱ ماهگی