۶ پاسخ

من ۱۰کیلو کم کردم عزیزم این ضعف عادیه 🫠مال من که از بی غذایی
سردردم هرشب از غروب شروع میشد خودش یهو رفت 🫠

منم عزیزم 7کیلوکم کردم،تا 18 هفته مشکلی نیست ولی بعدش دیگه باید اضافه کنی

منم ۱۶هفته ۵کیلو کم کرده بودم.ولی هفته‌های قبلش ۳کیلو اضاف کرده بودم ک نمیدونم بخاطر نفخ یا اشتهام بود.ولی همونو دیگه ۱۶هفته کم کرده بودم

منم کم کردم سردرد و سرگیجه هم میتونه دلیل های مختلفی داشته باشه یکیش فشار خونه یکیش قند خونه یکیش حرکت یهویی هست و….

عزیزم ضعف داری،مکمل بخور حداقل

سلام منم جدیدا همین طور شدم 5 کیلو کم کردم و جدیدا سرگیجه و چشام کاملا سیاهی میره

سوال های مرتبط

مامان حسنا گلی💕🥺 مامان حسنا گلی💕🥺 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بالدارم مامان بالدارم هفته سی‌وهشتم بارداری