من ۱۰کیلو کم کردم عزیزم این ضعف عادیه 🫠مال من که از بی غذایی
سردردم هرشب از غروب شروع میشد خودش یهو رفت 🫠
منم عزیزم 7کیلوکم کردم،تا 18 هفته مشکلی نیست ولی بعدش دیگه باید اضافه کنی
منم ۱۶هفته ۵کیلو کم کرده بودم.ولی هفتههای قبلش ۳کیلو اضاف کرده بودم ک نمیدونم بخاطر نفخ یا اشتهام بود.ولی همونو دیگه ۱۶هفته کم کرده بودم
منم کم کردم سردرد و سرگیجه هم میتونه دلیل های مختلفی داشته باشه یکیش فشار خونه یکیش قند خونه یکیش حرکت یهویی هست و….
عزیزم ضعف داری،مکمل بخور حداقل
سلام منم جدیدا همین طور شدم 5 کیلو کم کردم و جدیدا سرگیجه و چشام کاملا سیاهی میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.