رابط بگییر بزار منم تازه پسرم سینمو میگیره
بچه منم خیلی اذیت میکردم خیلی کم کم عسل زدم سر سینم
دیگه سینمو گرفت
قطره شیرافزا بگیر بخور
بعدشم انشالله تب شیر میکنی شیرت زیاد میشه فقط هر کار میکنی شیرخشک و شیشه نده فعلا که دیگه سینتو قبول نمیکنه
هرجوری شده سینتو بده
اولش سخت میگیرن فقط شیشه نده اصلن
از شیرت بدوش شیر خودتو با سرنگ یا قطره چکون بده بهش
آبو با نبات شیرین کن بزن نوک سینه ت فورا با ولح خاصی میک میزنه سینه تو منم اول شیر نداشتم قطره شیر افزا گرفتم میریختم تو آبمیوه ظرف ۲۴ ساعت شیرم اومد
طبیعی عزیزم دو روز اول یا سه روز شیر نداشته باشی ولی سعی کن سینه تو بدی بچه مک بزنه تا سینه ات شیرش بیاد . اگه ام شیر خشک میخوای بدی گرسنه نمونه سعی کن با سرنگ به حالتی ک سینه میدی بهش بده تا بعدا سینه تو بگیره بخوره ابگوشت اینا یادت نره بعدشم پشت کمرت بالاهاشو بده یکی ماساژ بده شیرت بیاد
شیرتو که بدی بچت زردی هم زیاد نمیگیره
شیر خشت بخر از عطاری خودت بخور شیرت زیاد میشه منم دوروز اول نداشتم همسرم شیر خشت برام اورد بعد چند روز شیرم اقدر زیاد شد که لباسام خیس میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.