شیرم رو میخوره پس میزنع سینه رو
به شیشه عادتش ندادی؟ حالت بالا آوردنشون برای رفلاکسه.. یا زیاد شیر خورده یا آروغ بعد شیرو نگرفتی...
بزن کف پاش اروم
نوک سینتو بزن گوشه دهنش اینجوری غریزی سینتو میگیره
شاید بچت اروغ داره ک حالت بالا اوردنه کمرشو بمال دمر کن رو پات اروغ بزنه
برا منم خیلی کم میگیره هنو نمیتونه درست 🤦 شاید روزی یکی دوبار بگیرع میدوشم میدم بش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.