۴ پاسخ

بادست بگیر دهنش کن نگهدار چون هنوز فکش ضعیفه خسته میشه

با کل حاله قهوای هم که دادی باید سینه رو نگهداری تا موقعی که میخوره فکش ضعیفه

اولشه درس میشه ناراحت نباش همه همینن

شاید عزیزم درست تو دهنش نمی‌زاری..
با کل حاله قهوه ای بره تو دهنش

سوال های مرتبط