۸ پاسخ

نه دیجی کالا که فعلا ارسال نداره

منم سفارش دادم انشالله که زود برسه😐

بله میرسه

فعلا سفارش نده هیچی معلوم نی من بسته های قبلیم هنوز نیومدن

ما برای دیجی کالا کار میکنیم انبارا چون بمب خورده نزدیکشون بستس الان ده روز فقط ما دیرکرد داشتیم

نه دیگه تا فروردین چیزی نمیارن

اره من همیسه انلاین خرید میکنم

نه،برای من افتاده ۵ فروردین

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۲ سالگی