آ ی ن س ت ا کسی با قند شکن کار میکنه؟

۴ پاسخ

اسم قند شکنت چیه؟

پولی ها وصل میشه یه سری هاش البته خیلی گرون کردن این دفعه به من گفت ۳ تومن یک ماهه

با کان.فیگ. من چند سری وصل شدم این مدت

فک نکنم.

سوال های مرتبط

مامان رایان و آیسان مامان رایان و آیسان ۴ سالگی