۷ پاسخ

به نظرم بچه دار شدن خصوصی ترین تصمیم زندگیه یک زن وشوهره و به هیچ کس مربوط نمیشه خداروشکر همه دارن تو همین جامعه زندگی میکنن قیمت ها رو میبینن ،شرایط جنگ رو هم میبینن نیاز به باز گو کردن نیست شما هم بهتر به مادرای باردار الکی استرس وارد نکنی

هیچکس شرایطش با خواهر و برادر خودش یکسان نیست
چه برسه شرایط زندگی
ممکنه مسائلی که برای اونا دغدغه باشه برای بقیه آرزو باشه و یا برعکس
برای همین میگن با توجه به شرایط خودت زندگی کن نه دیگران

خداوکیلی بیکارنا

مطمئنا ۲۰ سال پیش هم یه عده میگفتن با این وضع کی بچه دار میشه

اره انشاا...خدا خودش کمک کنه به هر کس میده ؛ هرکسی آرزوش رو داره انشاا...به خواسته اش برسه .

امیدوارم هرکی بچه میاره واقعا شرایط ب ثمر رسوندنش داشته باشه

پریود نمیشدم کیست داشتم نمیدونستم تا مرز سکته رفتم که حامله ام خدا به هرکی بچه داده کمکش کنه خیلی سخت شده اوضاع

سوال های مرتبط