۲ پاسخ

باید هر از گاهی بری سونوگرافی
منم‌ خییلی ریز داشتم مدتی اندازش همون بود
با زایمان طبیعی دفع شد

من دارم ولی اصلابزرگ نشده

سوال های مرتبط

مامان خورشید من مامان خورشید من ۴ سالگی