انگار یکم بزرگه
هم خیلی گشاده هم بلند
اوت حالت لش بودنو نداره ،مشخصه که بزرگه
اگر از لحاظ مالی مشکلی نداری یکی دیگه بگیر
قشنگه میتونی با تیشرت براش ست بزنی
خوبه
نههه قشنگه🥹
خیلی قشنگه ن دیگه لازم نیست
ن بابا وقتی داره چرا بگیری؟ ی ماه دیگ هواخوب میشه باید شلوارک بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.