۱۲ پاسخ

سایز ۴۰ خوبه

شاید سایزا فرق داره من ک گرفتم سایز ۸۰ پوشوندم اندازش بود من ۹۰ گرفتم

من دیروز 1ونیم گرفتم ساده اینو
جنسش خیلی خوبه من گرفتم

من گرفتم فایده نداره چون دخترم همش درحال راه رفتنه میاد پایین از کمرش یه ذره پاش تو پاچه هاش گیر میکنه

اندازه اندازس

من برا دخترم 45گرفتم انداره فاقشم 41بود

من سایز ۴۵ گرفتم بلندی قد ی شلوار ک اندازه هست واسش رو اندازه بزن بعد نسبت ب همون و اندازه ها ک فروشنده زده بگیر

من سایز 40گرفتم 40خوب میشه

من مثل همینا بدون نگین قد ۵۰ برای دخترم گرفتم

من۵۰گرفتم

شلوار لی کوچیک ترین سایزش45هست ک اندازه بچه های ماس
بازم قدشو چک کن

قشنگه عزیزم ولی فک میکنم اینا نگیناش کنده بشه جای چسبش معلوم میشه

سوال های مرتبط