۸ پاسخ

مال من الان ۱۰ روزه خیلی خیلی کوچولو مونده رحم که جاش بیوفته اونم میره

من شکمم تخت تخت شده

منم شکمم مثل اولش شد بعد ۲۰ روز حتی لاغر ترم شدم از بس فعالیتم زیاد بودو غذا کم میخوردم

من ‌که سر زایمان اولم طبیعی بود خیلی لاغر شدم ولی این زایمانم سزارین کردیم کلی چاق موندم و شکمم هست و‌خیلی ناراحت افسردم از هیکم و حالم بده چون کلا همه چیم به بارداری اولم فرق کرد سر بارداری اولم اصلا اضافه وزن نگرفتم ولی سر این بارداریم ۲۰ کیلو اضافه وزن گرفتم با شیر دهیم اصلا لاغر نشدم فقط همون ۱۰ کیلو اول زایمان کم کردم همونه 😔😔😔

عزیزم من که اینقد لاغر شدم که شکمی برام نمونده 😂😂

بعد ده روز الان ک دگ کامل خابیده هیچی نمونده🥲😅🤦🏻‍♀️

یک ماه کمتر ولی یکماه خیلی خوب شد

بستگی به ژنتیک خودت و تحرک ...داره
ولی در کل بدن ۹ماه این شکلی شده باید ۶ماه زمان بهش بدی که برگرده به حالت اول

سوال های مرتبط