۵ پاسخ

منم همینجوریم نگران نباش عادیه

چون خودتو سفت میگیری و موقع عطسه میترسی اینجوری میشه منم اوایل اینجوری بودم وقتی دردم میومد نفسم بند میومد کم کم عادی عطسه کردم

اره عضله رحمته سعی کن عطسه یا سرفه میزنی زیردلت با یه دستت بگیری
منم همینطوری بودم دکتر گفت اینطوری کنم دردش کمتر میشه

کشیدگی رباط هاست.طبیعیه.منم دارم

آره عادیه سعی کن بشینی سرفه کنی

سوال های مرتبط

مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۴ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری