تو هفته های منم شماهام دلپیچه دارید؟
یا فقط من اینجوری ام

۴ پاسخ

نه نداشتم من

عفونت ادراری نداری من درد داشتم

وعده هاتو کوچیک کن تعدادش ببر بالا .. درهم خوری هم نکن معدت حساس شده ..ترشی و ماست و هم زمان نخور .. چیزای مثل سبزی و ترشی و پیاز و یا ماست و اینا قاطی نخور با غذات
همیشه یکیشو بخور ک اذیت نشی

من حالت نفخه بیشتر. و دل درد. وقتی تخلیع میشم دلم خوب میشع. یبوست داشتم ازوقتی وارد هفته۲۱ شدم روزی سه بار بیرون روی دارم

سوال های مرتبط

مامان طاهاو جانان🍼🩷 مامان طاهاو جانان🍼🩷 ۷ ماهگی
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ملکا و تودلی مامان ملکا و تودلی هفته سی‌وهشتم بارداری