نه نداشتم من
عفونت ادراری نداری من درد داشتم
وعده هاتو کوچیک کن تعدادش ببر بالا .. درهم خوری هم نکن معدت حساس شده ..ترشی و ماست و هم زمان نخور .. چیزای مثل سبزی و ترشی و پیاز و یا ماست و اینا قاطی نخور با غذات
همیشه یکیشو بخور ک اذیت نشی
من حالت نفخه بیشتر. و دل درد. وقتی تخلیع میشم دلم خوب میشع. یبوست داشتم ازوقتی وارد هفته۲۱ شدم روزی سه بار بیرون روی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.