منم بلخره واکسن چهارماهگی دخترم رو زدم 😊

۶ پاسخ

منم واکسن پسرموامروززدم به امیداینکه هردوشون اذیت نشن وسبک‌باشه براشون

مبارکه ما شنبه زدیم سه شبه همش تب داره

زیاد تب کرد؟؟ ده روز دیگه دختر منم واکسن داره

مواظبش باش تب نکنه

سبک باشه براش♥️

من دیروز زدم

سوال های مرتبط