۷ پاسخ

من واسه کولیکش فقط شربت گریپ واتر میدم خیلی راضیم

همش واسه کولیکه من بی بی کر میدم و کولیکز و دایمتیکون

من دکتر هر چی جدید میده قبلیارو حذف میکنه همه اینارو برا کولیک میدی بهش؟

میلکازیم و بایو لاکت من باهم دادم خوب بوده

اون کارتن زرد و کارتن آبی منم داد بهم دکتر

اینا برا چی خوبه

والله من دو ماه ملیکازیم و پروکید پویا استفاده می‌کردم دکتر دیگه بردم اونارو قطع کرد فقط بی بی کر میدم

سوال های مرتبط