من واسه کولیکش فقط شربت گریپ واتر میدم خیلی راضیم
همش واسه کولیکه من بی بی کر میدم و کولیکز و دایمتیکون
من دکتر هر چی جدید میده قبلیارو حذف میکنه همه اینارو برا کولیک میدی بهش؟
میلکازیم و بایو لاکت من باهم دادم خوب بوده
اون کارتن زرد و کارتن آبی منم داد بهم دکتر
اینا برا چی خوبه
والله من دو ماه ملیکازیم و پروکید پویا استفاده میکردم دکتر دیگه بردم اونارو قطع کرد فقط بی بی کر میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.