۷ پاسخ

عزیزم کجای تهران زندگی میکنید؟

عزیزم ازتهران یه مدت بزنین بیرون هرچندکه سخته تااوضاع یکم آرومترشه

فقط یه جای امن از خونه بمون
یه اتاق که پنجره نداشته باشه و دیوار داخلی داشته باشه
یا راهرو ها و حموم دستشویی
ما یه اتاق داریم دوتا دیوار داخلی داره امنه
اشتباه ترین کار اینه که برید روپشت بوم یا دم پنجره برید نگاه کنید

ما تا صدای جنگنده میاد
با شوهرم و طنین میریم پشت بام
ببینیم کجارو زد
خیلی هیجان انگیزه

فقط سعی کن از پنجره ها دور بمونی و شیشه هارو بگو شوهرت چسب بزنه
پرده هارو هم باز نکن
اگه نزدیک جایی نیستی که تا الان زدن مثل بیمارستان و کلانتری و .... نترس
اگرم چیزی بزنن فقط موجش میخوره اتفاق خاصی نمیوفته

هیچ کار🤣 میرم پشت پنجره ببینم کجا رفتن نمیبینم🤣🤣🤣🤣🤣

تهرانی؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری