منم دوماه ۴۴۰۰ بود گفت خوبه
شاید بار شیرتون کمه شیر خشکم بدید
وزن دختر من موقع تولد ۳۳۵۰ بود واکسن دوماهگی ۴۷۰۰ شیر خودمو میخوره. اگه شیر خودتو میخوره وزنش عالیه
رفلاکس نداره؟ یکی از دلایل کم وزنیه
نه حواست باشه تند تند چک کن تبش و 37بود کف پاهاش پیاز بزار لباس هاشو کم کن استامینوفن هم هر چهار ساعت دو برابر وزنش بده حتما یادت نره
اینجوری کنی تب نمیکنه
تولدش چقدر بود
وزن تولد چقدر بود
شیر خودت رو میدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.