۸ پاسخ

منم دوماه ۴۴۰۰ بود گفت خوبه

شاید بار شیرتون کمه شیر خشکم بدید

وزن دختر من موقع تولد ۳۳۵۰ بود واکسن دوماهگی ۴۷۰۰ شیر خودمو میخوره. اگه شیر خودتو میخوره وزنش عالیه

رفلاکس نداره؟ یکی از دلایل کم وزنیه

نه حواست باشه تند تند چک کن تبش و 37بود کف پاهاش پیاز بزار لباس هاشو کم کن استامینوفن هم هر چهار ساعت دو برابر وزنش بده حتما یادت نره
اینجوری کنی تب نمیکنه

تولدش چقدر بود

وزن تولد چقدر بود

شیر خودت رو میدی

سوال های مرتبط