۷ پاسخ

من۳۴هفته پاره شدن کیسه اب

۳۶هفته و ۴ روز
دیابت بارداری داشتم دکترم ختم بارداری داد
روز قبلش معاینه تحریکی کرد ک فرداش زایمان کردم

منم دوسدارم تا هفته دیگه زایمان کنم ولی اصلا درد ندارم

من ۳۷ هفته و ۴ روز زایمان کردم چون خونرسانی به جنین ضعیف بود مجبور شدم زودتر زایمان کنم

من الان ۳۷هفته ۵روزم قراره پنج شنبه برم برای زایمان
درد هم ندارم ولی بخاطر این شرایط استرس گرفتم

پاره. شده کیسه اب یا مشکلات جنینی انقباظ زود رس

من ک الان ۳۷.۲روزم ترشح موکوسی دارم خونریزی تو ترشح داشتم دکترم گف زایمانم این هفتس

سوال های مرتبط