فرجی و کسری
شاهین خیلییییییییییی خوبه
فرجی واقعا خوبه، کیمیا هم دقیقه ولی دکترش بداخلاقع، ولی فرجی دکترش هم بااخلاقه، البته دکترش آقاس فرجی
سلام سونو دی
سونوگرافی دی خیلی خوبه. از اول برو دی، بعدا بخوای بری قبول نمیکنه. از چند هفته قبل هم باید نوبت بگیری
کیمیا دکتر واحدی خیلی دقیقه
سونوگرافی دی
فرجی کلا خوبه ..هم دوستان میرفتن و هم خودم ..تو ان تی جنسیت رو گفت نود درصد ولی آخرش گفت شما صد در نظر بگیر و تو آنومالی همون شد ، از طرفی دوستم دوقلو باردار بود تو ان تی درست گفته بود جنسیت هارو و اینکه بجز جنسیت تو 13هفته گفته بود پسرت یه انگشت پاش اضافست ..جالبه بعدش چند تا سونو دیگه رفته بود ندیده بودن و بعد بدنیا اومدن بچه هاش دیدن انگشت پای پسرش اضافست ..
من ادهمی میرفتم
فرجی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.