سلام
خانوما سونوگرافی دقیق تو تبریز کدومه؟

۱۰ پاسخ

فرجی و کسری

شاهین خیلییییییییییی خوبه

فرجی واقعا خوبه، کیمیا هم دقیقه ولی دکترش بداخلاقع، ولی فرجی دکترش هم بااخلاقه، البته دکترش آقاس فرجی

سلام سونو دی

سونوگرافی دی خیلی خوبه. از اول برو دی، بعدا بخوای بری قبول نمیکنه. از چند هفته قبل هم باید نوبت بگیری

کیمیا دکتر واحدی خیلی دقیقه

سونوگرافی دی

فرجی کلا خوبه ..هم دوستان میرفتن و هم خودم ..تو ان تی جنسیت رو گفت نود درصد ولی آخرش گفت شما صد در نظر بگیر و تو آنومالی همون شد ، از طرفی دوستم دوقلو باردار بود تو ان تی درست گفته بود جنسیت هارو و اینکه بجز جنسیت تو 13هفته گفته بود پسرت یه انگشت پاش اضافست ..جالبه بعدش چند تا سونو دیگه رفته بود ندیده بودن و بعد بدنیا اومدن بچه هاش دیدن انگشت پای پسرش اضافست ..

من ادهمی میرفتم

فرجی خوبه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان پسری


💙 مامان پسری 💙 ۵ ماهگی
مامان امیر سام مامان امیر سام ۲ ماهگی
مامان علی اکبر💙🩵 مامان علی اکبر💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری