کسری تو ۱۷ شهریور
منم فقط ادیب فر رو قبول دارم
دقتش خیلی بالاست
من کوثر میرفتم ،کسری هم میرفتم
دی و سونوگرافی نوین تو کوچه ارک عالیه
برا من ک بارداری حساسی داشتم دکترم گف برو دی همه دکترای زنان زایمان خودشون باردار بشن میرن پیش دی،آذر آبادگان هم ب شرطی ک دکتر بابالو خودش نگا کنه،من کک طول بارداریمو رفتم دی و خیلی راضی بودم از همه سونوهام خودشون میگفتن و منم فیلم گرفتم
من دی میرفتم راضییم ولی آذر آبادگانم شنیدم خوبه
فقط و فقط کسری
دی خوبه
سوال منم هست اکثرا دی و فرجی روگفتن
آذرآبادگان وسونوی دکتر فرجی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.