۱۰ پاسخ

کسری تو ۱۷ شهریور

منم فقط ادیب فر رو قبول دارم
دقتش خیلی بالاست

من کوثر میرفتم ،کسری هم میرفتم

دی و سونوگرافی نوین تو کوچه ارک عالیه

برا من ک بارداری حساسی داشتم دکترم گف برو دی همه دکترای زنان زایمان خودشون باردار بشن میرن پیش دی،آذر آبادگان هم ب شرطی ک دکتر بابالو خودش نگا کنه،من کک طول بارداریمو رفتم دی و خیلی راضی بودم از همه سونوهام خودشون میگفتن و منم فیلم گرفتم

من دی میرفتم راضییم ولی آذر آبادگانم شنیدم خوبه

فقط و فقط کسری

دی خوبه

سوال منم هست اکثرا دی و فرجی روگفتن

آذرآبادگان و‌سونوی دکتر فرجی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری