سلام مامانا شما ب بچه هاتون آب میدیت واجبه اب دادن

۸ پاسخ

پسرمن از ۴ ماهگی اب میخوره
لیوان میبینه گریه میکنه

بجه من ۴ ماه و بیست روزه اس ۵ ماه تموم شه میتونم آب بدم بخوره

اره عزیزم بهش بده اوایل با قاشق یا قطره چکان بده بعدا با فنجان

غذا خوردن ک شروع میشه آب جوشیده سرد شده هم باید بدی

والا دختر منکه نمیخوره

از وقتی کمکی شروع کردم میدم
اره باید بدی دیگه

آره به رشد مغزی ربط دار حتما بده

آره چون غذا خور شدن

سوال های مرتبط

مامان یونا مامان یونا ۱۰ ماهگی
مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی