من ۴ پلاس میبندم
من ک هنو چهار میبندم خوبه
تو هر کدوم که پاهاش راحتن ببند. کاری به وزن رو بسته نداشته باش گلم.
من بچم نزدیک ۱۰ کیلوئه ولی تازگی براش ۶ میبندم
بزرگه یکم ولی خب عوضش رو پاهاش رد نمیندازه
بسته به فرم بدن بچه هم داره
من پسرم بعد ۱۴ کیلویی ۶ میبستم
از یه سال و سه ماهگی تقریبا
این یکی پسرم ۱۱ کیلوعه هنوز ۴ خوبشه
من دخترم ۱۰کیلو هست همسرم رفته بود ۶آورده بزرگه خیلی براش
ای وزن ها که روی جلد مای بی بی میزنن اشتبان سایز ۴ تاحدود ۱۵ کیلو زده اندازه س ولی اینطور نیس کوچیکه
امتحان کن ببین ب پسرت بزرگ نیست
بچه اتون چند کیلو؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.