۹ پاسخ

من ۴ پلاس میبندم

من ک هنو چهار میبندم خوبه

تو هر کدوم که پاهاش راحتن ببند. کاری به وزن رو بسته نداشته باش گلم.

من بچم نزدیک ۱۰ کیلوئه ولی تازگی براش ۶ میبندم
بزرگه یکم ولی خب عوضش رو پاهاش رد نمیندازه

بسته به فرم بدن بچه هم داره
من پسرم بعد ۱۴ کیلویی ۶ میبستم
از یه سال و سه ماهگی تقریبا
این یکی پسرم ۱۱ کیلوعه هنوز ۴ خوبشه

من دخترم ۱۰کیلو هست همسرم رفته بود ۶آورده بزرگه خیلی براش

ای وزن ها که روی جلد مای بی بی میزنن اشتبان سایز ۴ تاحدود ۱۵ کیلو زده اندازه س ولی اینطور نیس کوچیکه

امتحان کن ببین ب پسرت بزرگ نیست

بچه اتون چند کیلو؟

سوال های مرتبط