بچه ها امروز خبری هست یا نه؟ هنوز میزنن؟
پوشک.. #

۱۰ پاسخ

صدای این جنگنده کوفتیاشون که میادضربان قلبم میره بالادستام سرمیشه

خداکنه زودتر تموم بشه واقعا تحمل این شرایط سخته نه شب خواب داریم نه روز

میگن قراره آتش بس بشه

الهی درد بگیرن

دیروزکوهدشت زدن خداازشون نگذره انقدربدنم لرزیدانقدراسترس کشیدم

اصفهان داغون بود مردیم بخدا

تهران از دیشبه خبری نیست😐

آرامش قبل طوفان فعلا خبری نیس

تهران اصفهان زنجان
زدن

مشهد صدایی نمیاد چند روزه

سوال های مرتبط

مامان دلــوینم🐣♥️ مامان دلــوینم🐣♥️ ۲ سالگی