۲ پاسخ

عزیزم اگه علائمت سرما خوردگیه که هیچ یه استامینوفن ساده بخور با دیفن هیدرامین غرغره کن نخورش اگه همینجوری آبریزش داری برو حتما دکتر دکتر من بهم گفت آبریزش علائم خطره

سوپ خیلی خوبه

سوال های مرتبط