۶ پاسخ

اگع ار از اول اینجوری هست ارثیه کاری نمی‌شه کرد

اگر بور باشه معمولا نازک و کم حجمه

من به دخترم زینک دادم

روغن های گیاهی استفاده کن برای موهاش

عزیزم روبیکا گروه زدم اگر میخوای آیدی بده بیارمت گروه

حتما موهای نوزادیشو نتراشیدی؟؟

سوال های مرتبط