عدس نفخ داره یان میتونم بخورم یان

۳ پاسخ

خیلی نفخ داره

اره نفخ داره، بعدش خودت کلپوره بخور

نخور نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۱۷ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان هیام🎀🧚‍♀️ مامان هیام🎀🧚‍♀️ ۴ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۳ ماهگی