اینم به چشمم قشنگ اومد
میتونی جنس موسلین بگیری ک واقعا جنس خوبیه و نرم و لطیفه و هممم شیر مثلا زیر لباست بریزه لک چیزی نمیفته...همم تو هواگرمی خنکه و تو خونه بپوشی
ولی ساتن خیلی بده. اگر شیر بریزه لک میفته و اصلا عرق گیر نیست.فقط بیشتر فک کنم برای خوشگلیه
من خودم ست مادر نوزاد جنس موسلین سفارش دادم ک بعدش تو خونه بتونم بپوشم.البته پیراهن نگرفتم .بلوز شلوار سفارش دادم
اینستا ک قطعه سفارش بدیم🤦♀️🤦♀️🤦♀️
از کجا میخوای بگیری عزیزم؟؟
الان که اینستا باز نمیشه من یک عالمه از خریدام مونده 😭😭
لباس های ست ساتن قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.