۵ پاسخ

اینم به چشمم قشنگ اومد

تصویر

میتونی جنس موسلین بگیری ک واقعا جنس خوبیه و نرم و لطیفه و هممم شیر مثلا زیر لباست بریزه لک چیزی نمی‌فته...همم تو هواگرمی خنکه و تو خونه بپوشی
ولی ساتن خیلی بده. اگر شیر بریزه لک میفته و اصلا عرق گیر نیست.فقط بیشتر فک کنم برای خوشگلیه

من خودم ست مادر نوزاد جنس موسلین سفارش دادم ک بعدش تو خونه بتونم بپوشم.البته پیراهن نگرفتم .بلوز شلوار سفارش دادم

اینستا ک قطعه سفارش بدیم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

از کجا میخوای بگیری عزیزم؟؟
الان که اینستا باز نمیشه من یک عالمه از خریدام مونده 😭😭

لباس های ست ساتن قشنگه

سوال های مرتبط

مامان لیام 🩵 مامان لیام 🩵 ۶ ماهگی
مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان اشکان مامان اشکان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری