۱۷ پاسخ

زرد نگیر تا دوسال بچه نباید زرد بپوشه
زردیشو تشدید میکنه

من پنج تیکه سایز ۱ و ۲ گرفتم فقط شورت عینکیش زیاد استفاده نمیشه.

بنظرمن ۴تیکه خوبه نیم استین و استین دار و شلوار و کلاه
از هر سایز ۳،۴ دست برای تو خونه لازمه

آره این پنج تیکه ها خیلی کارایی داره

من ک گرفتم هم صفرتا سه هم سایز یک هم ۲

من دو دست سایز۱خریدم

من پنج تیکشو امروز گرفتم جنس نخ
نرم بود
البته دکمه دارشو گرفتما راحت باشه
من ۳۵۰ گرفتم

بنظرم ک خوبه یه رنگ قشنگتر بگیر

حتما بگیر عزیزم من دو دست گرفتم یکیشونم همین طرحه
الان همیشه تنش میکنم

دکمه دارشو بگیر حتماااا

من عین همینو گرفتم جنسش اصن خوب نبود پشیمون شدم

من که برای بیمارستان سایز صفرشو از همین پنج تیکه ها خریدم فقط اون شرتکشو استفاده نکردم

خوبه فقط دکمه دارشو بگیر
سه تا ست شماره ۱
سه تا هم ست شماره ۲

نظر ها متفاوته من که برای پسرم‌گرفتم‌آره خب همش به کارم اومد

وای خدا شورت عینکیشووو😍😍

اینا جنسش خوب نیس زود خراب میشه اگ خریدی جنس خوب بگیر

اره سایز یک
ولی زرد نگیر

سوال های مرتبط

مامان Nourah 💕 مامان Nourah 💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی