۶ پاسخ

بنظرم اصلا ست 19 تیکه بیمارستانی نگیر جز یه شلوار و دوتا بلوز چیزیش بدرد نمیخوره.... 2 میلیون هم باید پول بدی....
برو چند دست لباس براش بگیر

من ١٩ تیکه کیدزبو خریدم سرهمی هم داشت به نظرم قشنگه پیش بند و کلاه ست داشت ١٣ تیکه هم دانالو خریدم دورپیچ هم داشت

من دانالو خریدم نوشته سایز 1 تا 3

به کارت نمیاد که اون بده دوتا صفر دوتا یک بادی و... بخر

اصلا 19 تیکه نخر بجاش دوتا پنج تیکه بخر من خریدم از اون 19 تیکه کلا پنج تاش لباس بود

دختر من بدنیا اومدنی ۲کلیو ۷۰۰بود سایز سفر گشاد بود

سوال های مرتبط

مامان دیار💙🦋 مامان دیار💙🦋 ۶ ماهگی