من خریدم، تیکه هاش خیلی خوب و کاربردیه. الکی نیست. سرهمی هم داره. مارک نیلی
دوسه دست 5 تیکه بگیری به جای اون بهتره
من ۱۹ تیکه رو سایز یک گرفتم چون صفر زود کوچیک میشه
منکه نخریدم
نه یه سری تیکه های اضافی و بی خود داره، خودت برو چند دست جدا ست کن با همون هزینه
من گرفتم خیلی خوبه همش کاربردی بود
من برا بچه اولم 19 تیکه دانالوگرفتم. برا دومی 13 تیکه نیلی 13 تیکه کار بردی تر بود
ن اصلا سرعتی بخر برا نوزاد سایز صفر و یک
خوبه همه چی داره ولی ناف بند و اینا هم داره ک استفاده نمیشه
آره خوبه
تصفش چیزا الکی
من خریدم راضیم
منکهنگرفتم
میگن استفاده نمیشه
من ۱۹ تیکه گرفتم دیگ سایز یک هیچی نگرفتم و دنیا اومده تا حالا همش اونا تنش میکنم عالیه کاربردی
نه والا
نصفش الکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.