ناهار امروز ویهان جون 🤌🏻🤤

تصویر
۸ پاسخ

میشه منم به عنوان بچه بزرگتر به فرزند خوندگی قبول کنی لطفااااا🥺🥺🥺

بشقاب وپرت نمیکنه؟پسرمن همون اول چپه میکنه بااینکه ساکشن داره

نوش جونش💛🌸

خودتون بهش میدین یا خودش میخوره عزیزم؟!

کل این غذا رو میخوره پسرتون؟ چرا پسر من دو تا لقمه میخوره سیر میشه 😫

پسر من برنجشو با متست میخوره به بقیه لب نمیزنه🤭

به به نوش جونش.اگه حوصله داری طرز تهیه کباب رو بزار.

نوش جانش

سوال های مرتبط

مامان رادوین🧿 مامان رادوین🧿 ۱۷ ماهگی