مونده ب بچه
دختر من الان دو ماهشه از اول تا الان فقط بالا میاره اروغم میگیرم دکترم بردم قطره پودر داد باز اسر نمیکنه تا 6 ماه باید تحمل کنم
شیر رو تو دو مرحله بهش بده مثلا سی تا میخواد بخوره ۱۵ تا بهش بده اروغش بگیر بقیشو بده باز اروغ بگیر برای پسر من خیلی تاثیر داشت
چرا بالا میاره ولی کم
چه حرکت بامزه ای😍😂
لپاشو فشار بده بره پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.