من باید برم ازمایش قند ۲۴ هفته میترسم برم ....میشد نری

۸ پاسخ

تا ۲۸ هفته وقت داری

منم باید برم ولی میترسم

واقعا سختههههههه

از جنگ میترسم

من شنبه باید برم

ترس نداره پاشو برو واجبه

نه نمیشه حتما باید این آزمایش انجام بشه

اره مهمه
منم بهداشت گفت دوشنبه دیگه بیا

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گل پسرم مامان مامان گل پسرم هفته سی‌ودوم بارداری