۸ پاسخ

امروز از صب که خبری نیست پناه بر خدا

دیشب دوسه تا صدای انفجار اومد الان آرومه

سلام بابا یکی دو روز پاشید یرید جاهایی که امن

دیشب خیلی بد بود وحشتناک

دیشب خیلی شب سختی بود واقعا من هنوز طپش قلب دارم نمی‌دونم چیکار کنم ب کجا پناه ببرم همش فکر بچمم اگ بمیریم ی بار می‌میریم ولی اینجوری هردقه با هر صدایی میمیریم

🟢 دستور تخلیف فوری برای قم دادن … قسمت باجک و ساحلی .
لطفا اطلاع رسانی کنید

Join👉 @Oiran_timesO

مگه امروزم خبری بوذه ما دیروز فرار کردیم

شیراز اوضاع چطوره؟

سوال های مرتبط